გაკვეთილის თემა "ჭოჭონაქი"

 გაკვეთილის მიზანი იყო, ბავშვებს შეძლებოდათ მარტივი მექანიზმის, “ჭოჭონაქის” მოქმედების პრინციპის დახასიათება. მათ საშუალება ქონდათ აღეწერათ ჭოჭონაქი და მოეპოვებიათ ინფორმაცია, ყოფა-ცხოვრებაში ჭოჭონაქის გამოყენების შესახებ. მოსწავლეებმა ცდების საშუალებით დაადგინეს, თუ რამდენჯერ ვიგებთ ძალაში ჭოჭონაქის გამოყენებით. მაგნიტურ დაფაზე ააწყვეს უძრავი და მოძრავი ჭოჭონაქების კომბინაცია, ანუ “პოლისპასტი”. მოსწავლეებმა, თეორიული მასალის, ექსპერიმენტისა და ვიდეორგოლის საშუალებით, ააგეს ნახაზები, გაანალიზეს მიღებული შედეგები და გამოიტანეს დასკვნები.გაკვეთილები, სადაც ჩართულია ექსპერიმენტალური სამუშაოები, მოსწავლეებში იწვევს მოტივაციის ამაღლებას და გაკვეთილს უფრო საინტერესოს ხდის.
https://www.facebook.com/pg/ggzugdidi/photos/?tab=album&album_id=545765335572407







Комментарии

  1. წარმსტებები ინგა შამუგიას.

    ОтветитьУдалить
  2. ინგა მასწავლებელი ყოველთვის ცდილობს თეორიული ცოდნა პრაქტიკული სამუშაოებით განუმტკიცოს მოსწავლეებს. მოსწავლეები კი- ხალისით ერთვებიან ასეთ ექსპერიმენტებში. სწავლა ,,კეთებით" ხელს უწყობს მოსწავლეებში საგნის უფრო კარგად დაუფლებას და მოტივაციის ამაღლებას.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

მექანიკის "ოქროს წესი"

დენის წყაროები. მარტივი ელექტრული წრედები