გაკვეთილის მიზანი იყო, ბავშვებს შეძლებოდათ მარტივი მექანიზმის, “ჭოჭონაქის” მოქმედების პრინციპის დახასიათება. მათ საშუალება ქონდათ აღეწერათ ჭოჭონაქი და მოეპოვებიათ ინფორმაცია, ყოფა-ცხოვრებაში ჭოჭონაქის გამოყენების შესახებ. მოსწავლეებმა ცდების საშუალებით დაადგინეს, თუ რამდენჯერ ვიგებთ ძალაში ჭოჭონაქის გამოყენებით. მაგნიტურ დაფაზე ააწყვეს უძრავი და მოძრავი ჭოჭონაქების კომბინაცია, ანუ “პოლისპასტი”. მოსწავლეებმა, თეორიული მასალის, ექსპერიმენტისა და ვიდეორგოლის საშუალებით, ააგეს ნახაზები, გაანალიზეს მიღებული შედეგები და გამოიტანეს დასკვნები.გაკვეთილები, სადაც ჩართულია ექსპერიმენტალური სამუშაოები, მოსწავლეებში იწვევს მოტივაციის ამაღლებას და გაკვეთილს უფრო საინტერესოს ხდის. https://www.facebook.com/pg/ggzugdidi/photos/?tab=album&album_id=545765335572407