Сообщения

ჭოჭონაქი

Изображение

ბერკეტის წონასწორობის პირობის დადგენა, როცა ძალები მოდებულია ბრუნვის ღერძიდან ერთ მხარეს

Изображение
ლაბორატორიული სამუშაოს მიზანი იყო შეემოწმებინათ გამოცდილებით ძალისა და მხარის როგორი შეფარდებით მიიღება ბერკეტის წონასწორობა, როცა ძალები მოდებულია ბერკეტის ბრუნვის ღერძის ერთ მხარეს და შეემოწმებინათ ძალის მომენტის წესი. https://1drv.ms/w/s!Aqe2c_r5jtKao2IVH4ntr27iWnuE

ლაბ. სამუშაო "ბერკეტის წონასწორობის პირობის დადგენა"

Изображение
სამუშაოს მიზანი:  შევამოწმოთ ძალისა და მხარის როგორი შეფარდებით მიიღება ბერკეტის წონასწორობა. შევამოწმოთ ძალის მომენტის წესი. ლაბორატორიული სამუშაო ჩატარდა ინსტრუქციის მიხედვით, რომელიც მოსწავლეებს მიეწოდა წინასწარ. მოსწავლეებმა ცდების საშუალებით და თეორიული მასალის ცოდნის საფუძველზე შეამოწმეს ბერკეტის წონასწორობა, შესაბამისი რიცხვითი მნიშვენელობები შეიტანეს ლაბორატორიული სამუშაოს მოცემულ ცხრილში. მოსწავლეებმა, ექსპერიმენტის ჩატარების შემდეგ, შედეგები დასკვნის სახით ჩამოაყალიბეს.  https://1drv.ms/w/s!Aqe2c_r5jtKao2HHnHxmezVyi-ex

ზამბარის პოტენციური ენერგიის განსაზღვრა

Изображение
ლაბორატორიული სამუშაოს  მიზანი იყო, ზამბარის პოტენციური ენერგიის განსაზღვრა. სამუშაო ჩატარდა ინსტრუქციის მიხედვით, რომელიც მოსწავლეებს მიეწოდა წინასწარ. მოსწავლეებმა ცდების საშუალებით და თეორიული მასალის ცოდნის საფუძველზე, გამოთვალეს სხეულისა და ზამბარის პოტენციური ენერგია, შესაბამისი რიცხვითი მნიშვენელობები შეიტანეს ლაბორატორიული სამუშაოს მოცემულ ცხრილში. მოსწავლეებმა, ექსპერიმენტის ჩატარების შემდეგ, შედეგები დასკვნის სახით ჩამოაყალიბეს.  აღნიშნულმა ექსპერიმენტმა მოსწავლეებს ჩამოუყალიბა დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი. ცდების დროს მათ განამტკიცეს თეორიული ცოდნა. https://1drv.ms/w/s!Aqe2c_r5jtKao1_70t5EdVpbcW7B https://www.facebook.com/pg/ggzugdidi/photos/?tab=album&album_id=544474289034845

ატმოსფერული წნევა. ამომგდები ძალა

დენის წყაროები. მარტივი ელექტრული წრედები

გაკვეთილის თემა "ჭოჭონაქი"

Изображение
 გაკვეთილის მიზანი იყო, ბავშვებს შეძლებოდათ მარტივი მექანიზმის, “ჭოჭონაქის” მოქმედების პრინციპის დახასიათება. მათ საშუალება ქონდათ აღეწერათ ჭოჭონაქი და მოეპოვებიათ ინფორმაცია, ყოფა-ცხოვრებაში ჭოჭონაქის გამოყენების შესახებ. მოსწავლეებმა ცდების საშუალებით დაადგინეს, თუ რამდენჯერ ვიგებთ ძალაში ჭოჭონაქის გამოყენებით. მაგნიტურ დაფაზე ააწყვეს უძრავი და მოძრავი ჭოჭონაქების კომბინაცია, ანუ “პოლისპასტი”. მოსწავლეებმა, თეორიული მასალის, ექსპერიმენტისა და ვიდეორგოლის საშუალებით, ააგეს ნახაზები, გაანალიზეს მიღებული შედეგები და გამოიტანეს დასკვნები.გაკვეთილები, სადაც ჩართულია ექსპერიმენტალური სამუშაოები, მოსწავლეებში იწვევს მოტივაციის ამაღლებას და გაკვეთილს უფრო საინტერესოს ხდის. https://www.facebook.com/pg/ggzugdidi/photos/?tab=album&album_id=545765335572407